Kızlar bişey sorucam bugün doktor kontrolum vardı da ödemim çok varmış doktor idrar tahliliyle kan tahlili istedi bu arada 34+1 hamileyim eğer idrarda bı sıkıntı çıkarsa gün vericem doğuma alicakmis beni gebelik zehirlenmesi olabilir dedi gebelik zehirlenmesi nedir başına gelip doğumu gerçekleşen varmı acaba?sonuçları 4 gibi gidicem öğrenmeye korkuyorum 😢😢😢