Herkese merhaba,
Bana da nasip oldu doğum hikayemi yazmak❤️
40+0′ da saat 15.30 gibi önce nişanım sonrasında da akıntı şeklinde yavaş yavaş suyum gelmeye başladı. Eşime haber verdim sancım hiç yoktu hazırlanarak onun gelmesini bekledim. Hastaneye 6 gibi gittik. Burada okuduklarımı yaptım, 4 saat suni sancı aldım evden çıkmadan sıcak suya oturmuştum, son günlerde nerdeyse 2 kilo hurma yedim. Meryem ana otunu suya koydum suni almaya başladıktan sonra. 4 saatin sonunda maalesef sadece 1 cm açılmam vardı ve sıfır sancı ile bekliyordum. Kendi doktorum olmadığı için açıkcası biraz panikledim ve açılma muayenesi benim elimi ayağımı titretti çatı muayenesinde de çok az zorlanmıştım ama açılma muayenesi beni benden aldı. Doktorun ve ebelerin elini tutup müdahale etmeye çalıştım bağırdım vs çatım uygundu ancak doktorum benim bünyemin çok normale uygun olmadığı bu gidişatla yarın akşama doğuracağımı söyledi ve çok zorlanırsın seni sezeryana alalım dedi. Açıkcası istemsizce titrediğim ve durduramadığım için sezeryanı kabul etmek durumunda kaldım. 15 dk içerisinde ameliyathanedeydim. Spinal ile bebeğimi aldılar. Titremem aşağıdada devam etti. Belden uyuşturmayı hiç hissetmedim ekip çok iyiydi hem benimle konuştular. Doktorum başlamış onu bile anlamadım bir anda bebeğim çıktı yanağıma koydular ve ben ağlamaya başladım. 30 dk içeriisnde de odaya çıkardılar hemen. 2 saat içerisinde uyuşmalarım geçmeye ve acıları hissetmeye başladım. İki ayağımdan da 1 saat arayla ağrı kesici yapıldı ama ne fayda. İçin için yanıyordum. Sadece kendimi telkin etmeye çalıştım.
Bol bol dua ettim salavat çektim. Çok fazla ağrı kesici istedim artık yapamayacaklarını söylediler ama benim acılarım hala devam ediyordu. İlk ayağa kalkmam maalesef kötüydü. Adeta heryerimden sular boşaldı. Ayağımın üstünde bastıkça heryerime iğne batıyordu. Acılarım beni benden alsa da yürümeye çalıştım ağlayarak. Bugün 4.günüm biraz daha iyiyim ama tam toparlanabilmiş değilim. Burada çok fazla pozitif spinal doğum hikayesi okudum ama benimkiler ona benzemedi. Benim canım çok tatlıdır belki de o yüzden herşeyi çok çok hissettim. Ama şimdi minik oğlum yanımda uyuyor, sağlığı yerinde maşaAllah.. ben hep pozitif hikaye okuduğum için bunlara hazırlıklı değildim galiba yaşadıklarım biraz fazla geldi her seferinde neden böyle diye sordum kendime. Benim için dua eder misiniz hızlıca toparlanıp bu süreci atlatmak istiyorum. Allah razı olsun❤️