Kızlar 39+2 yiz oğluşumla
Afedersiniz Beyaz akıntı çok var su gibi ama baya şeffaf yoğun aktığını hissediyorum bakıyorum Frens oje gibi süt beyaz sıvı böyle
En son geçen perşembe gittim kontorole 2-3cm açılma var demişti doktor bel ve kasık ağrım oluyor geçiyor ama bebeğim de baya hariketli
Doğum kanalına girmişti başını iyice yerleştirmişti en son