Yesim_H o bahsettiğiniz olay ilk çocuk ve süt parası için onu herkes alabiliyo bu bahsettiğimiz 16 bini çalışan anneler alabiliyo 32. Haftada ilk iki aylık çalışamaz raporunu aliyosunuz muhasebeye veriyorsunuz doğumdan sonrada da tekrar iki aylık rapor aliyosunuz onuda muhasebeye veriyorsunuz parada genelde iki taksitte yatiyo ilk taksit ilk raporunuz bittikten 15 gün sonra yatiyo