Evet tek rakamlara düşmeye son 1 gün kaldı nasıl geçti 200günden 100 günden 10 güne… En zorlandığım dönem son 3 ay oldu 🆘
Dün nst de düzenli sancım vardı, açılmam 37.haftayla aynı 1.5 cm halen. Bebişin başı da tam inmemiş aşağıya. Hemen yoruluyorum hiç yerimden kalkamıyorum bu zamana kadar 7 kg almıştım son 2 haftada hareketsizlilten 3 kg almışım bu beni braz üzüyor. Ama istesem de hateketli olamıyorum, siyatik ağrısından dolayı wc ye bile gidemiyorum bazen. Sizde durumlar nasıl?