Bugün doktora gittim nst ye soktu beni ve bir büyük sancı gördü 35 haftalığım erken doğum olabilir dedi aletten kontrol etmek istedi kendi doktorum olmadığı için istemedim böyle bir durum yaşayan var mı büyük bir sancı ileride erken doğum belirtisi midir