Meresss Der_0 geçen akşam hafif ağrım vardı bütün gün gidemedim akşam 10 da gittim vuruldum ertesi sabah erken gitsem olabilrdi ama günü geçince bile insan kötü hisse kapılıyo vuruldum o kadarda acıyo o iğne ama gram umrumda değil bebeklerime iyi geldiğini hissediyorum
Der_0 Meresss Evet baya ağır ve yağlı bir iğne ama dediğin gibi hiç önemi yok sonu selamet olsun inşallah
Bebekdelisi Meresss bende oyleyım cnm senı cok iyi anlıyorum yarın ipne günüm ben bugünden yarın olsun diye iple cekıyorum inanki ♥️
Hulus Sevgi18 gogus kanseri yakını olan kullanmasın demiyor ki siz nereden okudunuz bunu ? Seks hormonlarının etkisi ile ilerleyebilecek olan kanser varsa (örneğin meme kanseri) (veya geçmişte olduysa) kullanmasin diyor . Kardeşinizin meme kanseri olmasıyla sizin bu iğneyi olmanızın bir ilgisi yok ki sizin böyle bir rahatsızlığınız mi var anlamadim ?
Sedaduru Sevgi18 2 haftadır kullanıyorum canım riskli bir durum görmese vermezdi diye düşünüyorum.Yan etkisini de yaşamıyorum.Normalde doktorum 3 haftalık verdi ama bir dahaki gitmemde bir zararı olmayacaksa 6.aya kadar yazmasını isteyeceğim çünkü 9günlük bir kanamam oldu şimdilerde geçmek üzere büyük ihtimalle bu iğnenin sayesinde
Hulus Sevgi18 oraları bosverin kağıdına bakın direk. Orada yazdığım şekilde yazıyor insanlar ne cok seviyor yanlis bilgi yaymayı endişe etmeyin.
tazecikannee Bende 6+6 dayım ilk günden beridir kullanıyorum herhangi bir sıkıntısı yok ben 3 günde 1 yapıyorum o günü bekliyorum sonuçta doktor vermiş güvenmelisin bu zamana kadar leke kan kimyasal dış gebelik vs yaşamadım içtiğim ilaçlardanda çok memnunum
Sevgi18 tazecikannee biraz fazla arastırmanın sacmalıgını yasadım galiba ben 🤭 arastırmasam hemen kullanırdım bostan yere kafamı allah bullah ettim
teacherozlem Sevgi18 arkadaşım kesen aşağıdadır ya da kanama alanın vardır kaç haftalık gebesin bence bunu doktoruna sor gerekmese vermez ben kullandım bence kafandaki tüm soruları doktoruna sor
Sevgi18 teacherozlem yok kanama alanımda yok kesede gayet iyi doktor herseye olumlu dedi ama 1 ay tedbir amaclı dedi igneyi Daha önceki olumsuz gebeliklerimden böyle yapıyor sanıyorum
Aryaman Sevgi18 ben 8. Haftamdan beri haftada 1 vuruluyorum ama kanamam ve kahve akıntım oldugu için vurulmaya baslamıştım suan da da tekrarlamasn diye son 2 kutum var