Gamzeeecvs doğuma gittiğim gün bir doktor 3300 ölçü bir saat sonra farklı bir doktor 3700 ölçtü. Ölçümden ölçüme değişebiliyor yani. Ki 2750 de o kadar küçük değil. Aksine zayıf doğan bebekler daha çabuk kilo alıp gelişiyorlar. 😌 Doğuma gelince de. Benim ilk doğumum 41+4 te ikinci doğumum 40+5 te oldu o yüzden daha zamanınız vardır yani. Rabbim hayırla kucağına almayı nasip etsin 🌹