Bugün çatlatma iğnesinin 12.günü. Sabah ilk idrarla test yaptım negatif. Son beş aydır adetlerim 25-26 günde oluyordu. Takvimime göre bugün regl olmam lazım. Sadece iki gündür göğüslerimde ağrı ve hassasiyet var. Kasık ağrısı falan yok. Ovitrelle adet gününde gecikme mi yapıyor?