Nefesim74 Kızlar 38+2 olduk. 2 gündür akıntım çok yoğun ama hep sulu mesela ped koyuyorum beyaz akıntı geliyor ama etrafı hep su gibi ıslak görünüyo hareket ederken özellikle oturup kalkarken ve tuvaletten çıktıktan sonra akiyo aktığını hissediyorum ama öyle foşş diye bişey akmiyo bi kaç damla aktığını hissediyorum bu su değildir demi 3 gün önce doktora gitmistim doktor suyu falan gayet iyi demisti son günlerde akıntının arttığını duydum ama sizde de böyle oluyo mu ister istemez tereddütte kaldım ebe birden foşş diye suyun gelirse gel demişti ne yapsam bilemedim kontrolume 2 gün var.
Melikeznar Nefesim74 bende de aynısı oluyor. Bacak aramda hssediyorum bazen beyaz ve sulu sulu bi akıntı inşaallah bi an önce geçer bu durum. Su değil yani korkmayın su gelirse çeşme gibi akıyormus onu ayırt etmemek imkansız dedi doktor. Bende 38+5im bu arada
Hayriyedeniz Merhaba :) bende 38+5 günlüğüm bende de oluyor hatta iki gündür gelen akıntı beyaz değil kahveye dönük bir renkte , doktorum Doğumun yakınlaştığını gösteriyor rahim hazırlanıyor demişti 🙏 yarın da kontrolüm var bakalım hayırlısı 🙏
Nefesim74 Melikeznar Hayriyedeniz ohhh icim rahatladı biraz dört gözle doğursam diye bekliyorum ama bide suyum gelirse farketmezsem diye korkuyorum
Melikeznar Nefesim74 bende farkedemem diye düşünüyodum ama doktorla konustuktan sonra bide burdakileri okuduktan sonra içim rahatladı çeşmeden su akar gibi geliyomus ve durdurmak istesende durduramıyomussun içiniz rahat olsun farkedersiniz mutlaka😌😌