Zelalyng valla birşey yapmıyorsun bacım bu gece 12 den itibaren birşey yemiyorsun sabah aç gidiyorsun işte zaten orada nst falan giriyorsun tahlil alıyorlar sonra hop sezeryan 🤣korkma birşey hissetmiyorsun ben ağlayarak girmiştim çünkü hiç birşey korktuğum gibi olmadı