Melkur Keseyi ilk görmeye gidince hcg değeriniz kaçtı acaba doktor bana 5 binleri görmemiz lazım 10 gün içinde dedi de biraz çok geldi bana o kadar yükselir mi ki ?
Cgdm34 Melkur bende 5+1 de gordum canım hem kalp atısı hemde kese ama vajinal ultrasonla ☺️Degerımde 12 bınlerdeydı ıkız gebelık zannettım bıraz yuksek gelmıstı bsns ama tek gebelıkmiş suanda kızımızı beklıyoruz inşallah ☺️
turnaolmez Evet yükseliyor bugün 2000 olan değer 2 gün sonra 4000 olması gerekiyor benim 4000 lerde kese gözükmüştü 5 haftalık gebeydim:)
Melkur turnaolmez benim üç gün önce 547 di o zaman bir iki günde iki katına çıkma ihtimali var iyi yA çok şükür sağlıkla büyür inşallah hepimizin bebişleri:)
turnaolmez Evet çıkar bende ilk öğrendiğimde 856 idi. 8+4 teyim çok yeni sende arkamdan geliyorsun :) inşallah güzel gider herşey :))
Melkur turnaolmez inşallah ya baya heyecanlı bir süreçmiş bir de hissetmeye başlayınca ne olacak kim bilir:)
Cihan-bulut10 Melkur Evet canım ben dün keseyi gördüm kan değerim 6950 çıktı. Dr. dört haftalıksın dedi.