_mira_2022 Kızlar düne kadar karnım yukarılıktı amma bu gün indiğini fark ettim yani çok inmiş aşağıda duruyor daha 35 hafdadayız böyle bir şey geldimi hiç başınıza erken doğum riski olurmu ??)
Zlntstn _mira_2022 canım bende 35+1’im aynı durum bende de var baya inmiş gibime geliyo ama normaldir herhalde aşağı iner inmez doğum olmaz diye tahmin ediyorum 2-3 hafta daha bekler bence ondan sonra gelse de olur 😁
izobellaaa-_- _mira_2022 benim hiç karnım yukarı çıkmadı kuzum hep aşağıdaydı hoş karnım da yok zaten 34+1
_mira_2022 izobellaaa-_- erkek bebek olduğu için bende karnım çokta yukarıda değildi aslında canım amma normaldi sabah kalktığımda aşıırı inmişdi ilk hamileliyim diye bilmiyorum)
Oznur3460 _mira_2022 benimde 30 haftalık Ken fln indi Dr sıkıntı görmedi sadece 40 haftayı beklemez dedi suan 36 haftaligiz bildiğin göbeğim ve gossumun arasında bir el kadar boşluk var