durumoms2 Nazife03 erken doğum riskim olduğu için hastanede yattım o zaman bi tane oldum sonrasında da 2. Dozunu oldum canım 1 hafta arayla
Muallime_97 Nazife03 34. Hafta da erken doğum riski nedeniyle 1 doz vuruldum popodan vuruldu biraz yakacak dedi hemşire çıkmaz yandı evet ama cok şükür yan etkisi olmadi
Bayancorek Nazife03 35+1 de yaptırdım, 2 doz olmak üzere. Kalçadan vurdular, herhangi bir yan etki olmadı.
Sbl54 Nazife03 benim tansiyon da yüksek çıktığı için yatırdılar ama hepsinde yatiriyorlar mi bilmiyirum ilk dozdan 24saat sonra ikinci dozu vuruyorlar kalçanın biraz üzerinden yakiyormus hemşire öyle dedi vururken beni ilki yakmadı ama ikincide hafif yandı şuana kadar bir yan etkisi olmadı bende
Elly20 Bende yaklasık 6 hafta önce yaptırdım, 3 gün 2′şer doz oldum. Yan etkisini bilmiyorum ama iğne cok yakan-acıtan bi iğne
NazliKanber07 berceste5155 popodan vuruluyor. Bugun bende son dozumu vuruldum. Yan etkisi yok bildiğim kadarıyla
Nazife03 durumoms2 bna da 24 hafta arayla olacaksın dedi doktorum ama yan etkisi var mı ya da günlük işlere engeli var mı
durumoms2 Nazife03 yok ben sıkıntı yaşamadım. Hatta sağlık ocağındaki hemşirenin eli o kadar hafifti ki ağrı bile yapmadı bende
NazliKanber07 Nazife03 yok yan etkisi olmadı ama zaten erken doğum riski olduğu için mecburen yatarak geçiyorum
prematureannesi_ Nazife03 bebek hareketlerinde azalma oluyor 1 2 gün sonda tekrar hareketlere devam ediyor incecik bir iğne korkmuştum vurulurken ama hissetmiyorsun beyaz rakı gibi rengi var 2 doz aynı anda oldum
prematureannesi_ Onlyyou 315 verdik ciğer geliştirici serum ama ne kadar içeriğinde ayrıştırıldığında onu bilmiyoruz.
Nazife03 Ahsenmom prematureannesi_ Bukett- Erygt123 teşekkür ederim kizlar bnde 32+3 deyim 24 saat arayla iki doz olacak dedi birini vurdurdum az önce az bisey yaktı ilk şuan iyiyim
Ahsenmom Nazife03 32+2 de 24 saat arayla 2 doz vuruldum. Hafif bir kanamam olmuştu. Herhangi bir yan etkisi yok, bana olmadı yani