cennetahaa Dün 21 haftalık olduk ve ayrıntılı ultrasonum vardı girdim oğlumun birinin sağ böbrekte büyüme var korkma geçer doğuma kadar dedi doktor ama sizce geçer mi bu durumu yaşayan oldumu
Nilssu cennetahaa geçer dediyse doktor geçer ama her doktoruna gittiğinde hatırlat durumunu düzelme var mı söyleşin doktorun canım
Bebisinizz cennetahaa doktor geçer dediyse korkma canım inşallah doğuma kadar geçer doktoruna muaynelerinde sorarsın yine, bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🐣🫶🏼
Kayra_bugra07 cennetahaa canım hiç korkma benimde öyleydi doğuma kadar geçti ben yinede kontrol ettirdim doğum iki ay sonra sorun kalmamıştı hiç moralini bozma