Kızlar Merhaba,
Uzun zamandır forumdayım 3 yıldır tedaviler ve aşılamalardan sonuç alamadım bilen vardır.Bu akşam hayırlısıyla Gonal F başlıyorum.İnşallah bu postun sonunda “Hamileyim ” diye paylaşmak nasip olur 🤲🏻 Dualarınız da beni de eksik etmeyin ❤️ Rabbim benim gibi bekleyen isteyen herkese hayırlı bir şekilde anne olmayı , tüm hamile arkadaşlarımın da yavrularını sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah 🤲🏻