Fatoskty cihazı iyi değilse kilo konusunda da yanılma payı çok yüksektir. Bizim tam 31 de 1800 dü tam haftasıyla uyumluydu. Ha bizimki kesin doğru ölçüm mü? Bizimki de değil belli bir oranda fazla veya az olabilirmiş o yüzden kilo konusuna takılıp canınızı sıkmayın 🙏🏻 Ama boy zaten bacak boyundan ölçülüyor. Doktor bacak boyunu ölçüyor, onu 7 ile çarpınca bebeğin boyu çıkıyor zaten. Uğraşmak mı istememiş acaba 🤷🏻♀️