izobellaaa-_- 28+0 da 1300 32+0 da 2 kiloydu şuan 34+1 haftalığız dün gittim kontrole bebek 34+0 da 2500 kiloydu artık her hafta gideceğim 😀 en sevdiğim şey her hafta gitmek olacak ahah hastaneyi bu kadar çok sevemezdim herhal de
berna5225 kızlar geçen hafta 30 haftalıktım doktor 29 hafta olduğunu söyledi zaten biliyordum her gittiğimde Bi hafta geriden geldiğini söylüyorlardı zaten boyu 39 cm 1411 gr dedi sizce normal mi kilosu boyu bir de başı aşağı dönmüş dedi sizce normal mi
Cns15 berna5225 benim 27. Haftadan itibaren başı aşşağıda canım , eğer dr normal dediyse kgsuna çok takılma derim her birey sonuçta gelişim açısından farklı
berna5225 Sevgiiss maşallah uzun boylu olacak bebiş 😍 bizim fındık benim gibi olacak galiba 😁 olabilir canım şimdiden başı aşağı dönmüş deyince ben biraz korktum erken doğum riskinden o yüzden sordum normal olmasına sevindim
Sevgiiss berna5225 bende öyle düşünmüştüm bebişlerin doğum kanalına girmesi lazımmış oda o kadar kolay değil dedi doktorum korkma yani bu haftalarda normalmiş bebişte kendini doğuma hazırlıyormuş