Glsmll 7+6 olduk bugün. 6 haftadan beri aşırı bulantı ve kusma var ama bazen aşırı yoğun oluyor su içemez hale geliyorum. Doktorum yoğun olduğu zaman serum taktırmamı söyledi. Aynı durumda olan var mı ya da yaşayan ne gibi bi yol izlediniz? Prilam kullanıyorum ama etki etmiyor maalesef
segah06 Glsmll ben de aynıydım zofer rahatlattı beni. Doktoruna danıs zoferi bence. İnsallah rahatlatır o seni. Cok gecmis olsun. Umarım bir an önce gecer ♥️
farahlina Glsmll 5.haftadan beri aşırı kusmam var, beslenmem sıfır. İki günde bir acildeyim, 2 haftada bir hastanede yatıyorum. İlaçların maalesef hiçbir etkisi yok, her yarım saatte bir saatte kusuyorum. Bugun 14.haftaya girdim, çok şükür kusma kesiliyor gibi. 2 aydır çekiyorum, Allah sizinde yardımcınız olsun
farahlina Glsmll beslenmeniz sıfır değilse ekmeğin içerisine peynir koyun, armut, yeşil elma, ayva, salatalık, tuzlu kraker yiyebilirsiniz. Ama kusma aşırı yoğun olunca bunlar da maalesef etki etmiyor, 3 veya 3buçuk aylık zamanın bitmesini bekliyorsunuz 🙏🏻
farahlina segah06 ben de zoferi sadece serumda alıyorum ve tek geçiren ilaç o. Zaten kanser hastalarının kusmalarını engelleyen bir ilaç. Fakat bu ilacın da ilk 3 ayda gebelerde kullanılması sakıncalı ama mecbur kalınca anne çok kötü oldugunda doktor kullandırmak zorunda kalıyor
Glsmll farahlina bende hastaneye gitmek durumunda kaldım su dahi içemiyordum. Serumun içine dediğiniz ampulden enjekte ettiler biraz kendime geldim. 3 gün üst üste o serumu almamı söylediler daha sonra hemen hemen 2 hafta rahat edeceğimi söylediler. Sizde de öyle mi olmuştu