gazetecimom Senem_11 canım 27+2yim ben de son 4 5 gündür ağrımayan yerim kalmadı🤣🤣 gebelik ilerledikçe her haftanın belirtisi bende baş göstermeye başladı valla. Bacaklarımda da ağrı var doktorumu arayıp magnezyum takviyesi isticem. Anormal bir durum değil bebek büyüdükçe bel bacak sırt omuz her yer ağrımaya başlıyor. Bir de pilatese başlıcam
Senem_11 gazetecimom magnezyum bende kullanıyorum canım belki sende faydasını gorursun ıns sorunsuz dogum nasıp olur ikimize de bel ağrısı erken dogum falan diyorlar bazıları korktum oyuzden tesekkur ederim 🥰
gazetecimom Senem_11 amin 🙏 kimisi için erken doğum riskidir belki bel ağrısı fakat olmaya da bilir. Çatı serviks açıklığı esnekliğiyle ve bebekle de ilgili hepsi çok kişisel olaylar. Burda biri canını sıkar, yok tehlikeli erken doğum vs diye ne bileyim
Senem_11 gazetecimom evet cok arastırdım oda ıyı degil arastırmak galiba ıns gecer bel ağrım ne bılım bel agrısı da zor oluyor gercekten hamılelık baslı basına zor da 😊
gazetecimom Senem_11 ayy kesinlikle öyleee😇 gerçekten zor bir süreç bir de benim ilk zamanlar bulantı kusmalarım çok oluyordu. Son trimesterda geri gelmez inşallah 😊
Senem_11 gazetecimom ıns gelmez benim de cok oldu bende bulantıdan cok cektım ınan bel agrısı kasık agrısı bulantı derken hamilelikten bısey anlamadım 😄
gazetecimom Senem_11 evet gerçekten öyle 🤣 bir de bende geceleri geç de yatsam sabah beş altı gibi uyanma başladı karın kasık ağrısına. Tekmeliyor içerdeki🤣 son 89 diye teselli ediyorum kendimi ama az da değil yani
Senem_11 gazetecimom benim de 99 kaldı 2 rakama düştük bakalım da daha rahat 3 ay var 😄ben sezeryan ıstıyorum acaba doktorum kabuk eder mi
gazetecimom Senem_11 hiç bilmiyorum ama neden etmesin ki 🤣 ben de bi normal bi sezeryan diye düşünüp duruyorum. Hayırlısı neyse o olsun diye son ana kadar bekleyip görmeyi düşünüyorum ya nasip