Arkadaşlar merhaba, kolik bebeği olan annelerle dertleşip tecrübelerimizi paylaşalım istedim. Kızım bugün 2 aylık ve 21 günlük olduğundan beri kolik hayatımızda var. Bazı günler öyle bir ağlama krizine giriyor ki, mesela dün akşam, yaklaşık 7 saat ağladı. Aralarda 5-10 dk uyuması haricinde gaz sancısıyla da karışık ağladı. Neler denemedik ki, kiraz çekirdekli yatak, biogaia relactaz aguline şurup, zor kaldığımızda fitil, çarşafa koyup sallamak arabayla gezdirmek sıcak havlu fön makinesi birçok kolik bebek müziği… bazen sonuç aldığımız şeyler bazen zerre rahatlatmıyor. İlk bebeğimiz, isteyerek oldu, ama gün yüzü göstermiyor bize ağlamaktan. Sürekli emmek istiyor. 1 saat dolmadan emmeye çalışıyor ve o da gaz yapıyor. Yalancı emzik almadı hiç, her şekilde denedim: bazen o ağlıyor ben ağlıyorum. Ben tükeniyorum eşim devralıyor. Eşim tükeniyor ben güçlü durmak zorunda kalıyorum. O kadar zorlaştı ki bir günü tamamlamak bizim için. Hem kızıma üzülüyorum hem kızıyorum. Klinik Psikologum ve ağladığında ihtiyaçlarını karşılamak için çabalamanın ne kadar önemli olduğunu bildiğim için güçsüz olma hakkını kendimde görmüyorum… Geçecek annecim diye diye kendimi de onu da avutmaya çalışıyorum. Annem bizimleydi destek alıyordum şehirdısımdan imkan buldukça geliyordu ama o da covid olduğu için gelemiyor. Kayınvalidemi severim ama torununa bakma konusunda gerçekten çok ilgisiz, dün yardım istedim baska programları olduğu için kaldım öyle. Siz neler yaptınız, bu süreci geçirenler, atlatanlar var mı?