Kızlar bugün rüyamda bebek emziriyodum bebek biraz büyüktü kucağıma boyu sığmıyordu hatta tabir kitabim yok diye internetten baktım tez zamanda doğum hamilelikten kurtulmak falan gibi şeyler yazıyor ben daha 15.haftadayim bugün de doktor randevum var kötü şeyler geliyor aklıma bi yorumu olabilcek varmı aranızda