28 haftalık hamileyim.
Rutin kontrollerimi eşim de bebeği görmek istediği için özelde oluyorum, arada da doğumu devlette düşündüğüm için devlete gidiyorum.
Özeldeki doktorum Elenatal2, magnezyum, d vitamini kullanmamı önerdi.
Geçen hafta devlete gittiğimde doktor demir yazdı, kullanmaya başladım.
Özeldeki doktoruma gittiğimde demir kullanmam gerekip gerekmediğini sordum. (Devlete de gittiğimi söylersem ayıp olurmuş gibi geliyor.) Gerek yok, zaten elenatalde demir yarım ölçü kadar var dedi.
Şimdi ben hangi doktoru dinlemeliyim bilemedim.
Bir de şöyle bir şey var ki, demir ilacında da vitaminde de(elenatal) hem folik asit hem b12 var. Ben de bugün devletteki doktora durumu anlatıp fazla folik asit ve b12nin zararı olur mu diye sordum. Bir şey olmaz ama kafaya çok takıyorsan demiri değil vitamini bırak dedi.
Sizce ne yapmalıyım? Sizler bu haftalarda neyden ne kadar kullanıyorsunuz?