Merhaba anneler.. dogurdummmm gelmicek sandım doğdu 😂 bana ikinci doğumlar daha erken olur dediler ama ablasıyla aynı hafta da doğdu. 39+3 de doğumum gerçekleşti. İki hamileliğimde de gece ezan okunurken suyum gelmeyle başladı. Sancısız agririz sizisiz. Suyumun geleceğini anladım çünkü karnimda göbek deliğimin olduğu yerde baloncuk patladı sanki ve hemen suyum geldi ilki de de öyle oldu bunda da aynısı oldu. Suyunuz durmadan çiş yaptığınızı düşünün tutamiyorsunuz öyle oluyor şeffaf renk. Neyse suyum gelince lavaboya gittim nişanım gelmiş açık pembe ve çok çok az bir iki damla. Dusa giridm hemen acilmam falan olur sonuçta ikinci doğumum diye. Dustan sonra hastaneye geldik açılmama baktılar 2 cm. Yatış verildi 6 da hastanedeydim nst muayene yatış islermleri derken 7 de yatisim yapıldı. Doğumhaneye alındım ordada nst ye bağlandım 9 da muayne olmaya geçtim baktılar acilmam 3 cm olmuş suni sancı takacaklarini söylediler sevindim açıkçası. Kabul ettim. Sizde korkmayın suni sancidan ben onu kurtarıcı diye kabul ediyorum çünkü ilk doğumunda takmadilar kendi sancılarım gelsin diye ama gelene kadar ve düzene girene kadar çok saat geçmişti maffolmustum o yüzden sevindim suni sanciya. Taktılar işte dozunu yavaştan vermeye başladılar bir saatte 4 cm oldum yürüyüş yaptım plates topuna oturdum ileri geri daire yaptım sancılarım da arttı suni sancı dozunuda arttırıyorlar tabi o sıra. Saat 11 de 6 cm oldum. 12 gibi kasılmaların olsun diye iğne vurdular 8 cm oldu acilmam. Sonra rahim agzi bebeği dışarı itsin diye bir iğne vurdular ve doğumum gerçekleşti ikici doğumum olduğu için dokunmadilar resmen tek başıma doğurdum onlar ikin kaka yap dediler kaka yapar gibi ikindim bı baktım çocuğun kafası çıktı şok oldum gördüm çünkü kafasını görünce sancım gitti ikinmam gitti korktum öyle kalacak diye ebeler de korkma dinlen bir daha ikin güçlü şekilde dediler ve bı ikindim Allahım pamuğum çıktı 🥰 tek başıma doğurdum resmen içten yukarıya doğru yırtığım oldu ben altı dikiş saydım ama ebe iç dikis sayilmiyor tek dikiş olarak sayılıyor dedi. Bebeğin eşini ben ilk doğumunda ikinarak çıkarmışlardı bunda karnıma bastırdı pırt diye çıktı çok şükür 🥰
Kıyaslama yaparsak bir ve ikinci doğumunu
İlk doğumda assiri sancı çektim sabah 10 dan 20.00 a kadar sancı çektim ama doğumun iki ikinmayla oldu.
İkici doğumum ise sancım sancım az oldu 10 dan 1 e kadar ama doğumun zorlu oldu.
Benim hikayem bu kadar kızlar aranızdan iki çocuklu olarak ayrılıyorum rabbim sizlerinde çocuklarınızı sağlıkla kucaklariniza almayı nasip etsin ♥️ merak ettiğiniz sorular varsa sorabilirsiniz hepiniz kendinize iyi bakın ♥️♥️