Kele-bekler1 kız cirkinlestirir cümlesine sinir oluyorum ya eskilerden nasıl empoze kalmış bizlere. Kız evladın ayrımı her zaman her zaman kötü sekilde olmuş. Benim cildimde hiçbir zaman çok şükür bir şey olmaz hamile kalınca cildim iyice parladı herkes bu oğlan bu oğlan dedi. Nah oğlan dedim nasıl sinirleniyordum. Şimdi kızım olacak. Suratıma bakan oğlan diyo el işareti cekesim geliyor. Kızıma saygısızlık bu resmen ya. Neyse canım lafim sana değildi 😂 sinir oluyorum da. Diş macunu dene. Bir şey kullanma bence. Bı de sürekli suratını yıka yağ oluşumunu engelle. Maden suyu , normal suyu eksik etme duzelir 🌸