Kızlar hareketlerini 19. Haftadan itibaren hissetmeye başladım ilk gebeliğim
Ama sanki dünden beri hareketi çok çok az
1-2 kere anca hissettim. Sırt üstü yattığımda en azından nereye dayandığını biliyordum. Şimdi dürtüyorum ama bebeğin nerde olduğunu bulamıyorum
Bu zamanlarda sık sık hissediliyor mu hareketler tecrübesi olan var mı