vaveylaaa19 benim ablam 29 inci haftalardayken normal giden hamileliğinde temizlik yaptıktan sonra boşalan kanamadan bebeği kaybetti , meğer ablamın 12 haftadan sonra rahime dikiş atılması gerekiyormuş doktorda bunu fark etmedi neler neler cekti ablam 😟 diyeceğim o ki herkesin gebeliği farklı ama tedbirli olun eğilip kalkmayın 😟hamileliğimde sıkıntı yok diyip tedbiri elden bırakmayın ablam da da hiç bir seg yoktu doktor çok iyi gebelik bebek çok sağlıklı elleri topak topak diyordu ve kanamadan sonraki gün bebek ölene kadar ablamın karnında oynuyordu 😟😟😟😟size iyi bir örnek vermediğimin farkındayım ama tedbirli olun mümkünse siz yapmayın temizliği,Rabbim kimsenin umudunu ,hevesini ,hayallerini yarıda bırakmasın