Merhabalar, geçen perşembe günü 38+5’te sezeryanla dogum yaptım bebegim 3.500 kilo dogdu ama suyu bosaltamadıgı icin küveze alındı sonra da enfeksiyon icin antibiyotik tedavisine başlandı. Dün doktorla konustugumuzda her sey yolunda giderse bu perşembe cıkıcagını söyledi cok sevindik. Ama burda okuyorm genelde küvezden cıkmadan 1 gün önce anneleri emzirmeye cagırmıslar genelde bizi daha arayan cagıran yok. Bu cıkmıcak anlamına mı geliyor:( cok hazırladık kendimizi yarına cünkü