Melos90 orada cm olarak yazıyor ama dedim ya benim kahverengi kısım büyük mesela, en ideali xl idi benim için. Ben dedim yok ya o kadar etmez, küçüğünü aldım kahverengi kısım taşıyordu kapaktan. 😅 Eğer kahverengi kısım genişlemişse ve göğsünüz normalde de büyükse xl alın ama meme ucu çok küçükse normali daha iyi olur.