Kızlar son adet tarihime göre 7+6 gunluk hamileyim bugun ultrasonda 7+4 gunluk cikti ilk gittigimde de 3 gün geride cikmisti ultrasonda. Geç döllenme degil bu arada doktor da 7+4 kabul edelim dedi neden geriye cekti ki sormayı unuttum bir dahaki gittigimde sorucam sizin bir bilginiz var mı ?