Buseeeeeeeee 37 de çatı muayenesi olmuştum canım 40 +1 de de suyum geldi açılma olmadı sezeryan oldum. Zaten doktorum bir gün önce demişti yarın gel sezeryan yapalım demişti 4 kilo üzeriydi oğlum öyle de oldu suyum akşamdan geldi ertesi gün doğum oldu 🤗bakalım şimdi ikinciye gebeyim bu nasıl olacak 🥰