Adensmom8 nişanın kanlı olması lazım, nişan değildir diyr kesin kesin konusanlara bakma canım. Benim 34. Hafta pas renginden biraz daha açık, koyu sarımsı jöle gibi geldi, herkes degildir, kanlı olması lazım dedi, 2 gün sonra birdaha geldi. Doktoruma söyledim , nstye gönderdi ve hissetmiyorum ama dogum sancılarım baslamıs, acıklıgım 1-2 cm arası olmus ve o gelende nişanmış. Şüphen varsa doktoruna söyle . Nişan gelince hemen dogum olur diye birsey yok panik yapma benim 34 te nisanım geldi, 36+1 im bekliyorum hala.