Dilaraortacc1 Senle1 0 gösteriyor iste bildiğim kadarıyla 25 den sonrası kasılma sanci kabul ediliyor
Zeynepyasa0 Dilaraortacc1 öyle mi oluyo benim geçen 30 40 arası böyle çizgiler inişli çıkışlıydi çok güzel dediler
Dilaraortacc1 Senle1 kasılmalar düzenli olmadigi sürece doktorlar güzel diyor kendimden biliyorum 50.60 ya çıkıyor ama düzensiz
Dilaraortacc1 Zeynepyasa0 bende de öyle oluyor düzenli olmadigi için kasılma sayiliyor her gitmeme 6 7 tane oluyor benim de
Dilaraortacc1 Senle1 olabilir canım herkese son hafta çıkacak diye bir şey yok ben ilk 31 de girdim 3 defa kasılma çıkınca her hafta çağırdı doktorum ama şuan 38 im hala düzenli sanci.uok