bubuiledudu hiçç canını sıkma. Tavsiyem bir kadın doğum doktoruna gözükmeniz. Ben de 1 yıl boyunca ugrastım en sonunda kadın doğum doktoruna gittik. Doktorum o kadar iyi ve isinde tecrübeliydi ki ben tüp bebek istiyorum diye diretirken son aşamaya kadar çatlatma iğnelerini denedi ve en umudumu kestigim anda hamile kaldım. Bu süreçte doktor desteği ve rahatlık şart. Ne kadar istiyorsan o kadar olmuyor cidden. İnsallah rabbim en kısa zamanda kucağını doldurur. Tekrar diyorum hiç canını sıkma. Ankarada isen doktorumun ismini de paylaşabilirim