Seherkm Mrsskaraca 13+3 te erkek dediler. 14+1 de kız dediler daha netleşmiyor sanırım ni kaç hafta daha var
qnsmLk Mrsskaraca kızımda 12. Haftada öğrenmiştim özel hastaneye gidiyordum. Şuan 12. Haftamdayım devlete gidiyorum ikili test için gittim söylemediler zaten sormadım da
Burcu-2634 Mrsskaraca 12 haftalıkken yüzde 80 kız dedi 16 haftalıkken kesinleşti kız olduğu 36. Haftaya geldim değişmedi 😂
Medinedogru03 Mrsskaraca 12+6 net söylemedi sadece kıza benziyor dedi sadece bana , artık 15 eylülü beklicem beklemek de çok zormuş 😁
Cherry95 Mrsskaraca 12 +6 yken ikili tarama testinde kız olduğunu öğrendim. 16. haftadayım hala kız değişmedi :)
Bgm Mrsskaraca 12+4 te yüzde 99 erkek dediler 🫠 4,5 yasında bi oğlum var kızım olsun istemiştim 😬 erken olduğunu ve değişebileceğini umut ediyorum 🫢😬😬
tupbebekannesi522 Mrsskaraca Her doktor söylemiyor 12 haftalıkken doktorun bir erkeğe benziyor dedi daha sonra gittiğim doktorlar daha erken dedi haftaya gideceğim inşallah kesin bir şey söylerler 🥰
ikikizannesi__ Mrsskaraca 12 de gittiğimde kıza benziyor demişti 10 gün içinde ücretsiz kontrol için tekrar gel dedi bugün 13+2 de yüzde 90 kız dedi
inci_tanesi Mrsskaraca Malesef benim 17 haftalık hala net değil biri kız dedi biri bacakları kapalı olduğu halde erkek dedi detaylı ultrasonu bekliyorum bende ama öğrenen varsa Allah’ın şanslı kulları 😂😂