Bugun reglimin 4.gecikme günü, sadece dun cok cok az kahverengi leke gibi gelmis . Afedersiniz siliyorum peceteyi birazcik kahverengimsi leke gibi geliyor. Sizce varmidir biseyler ? Bundan once bi düştüğüm olmustu. O yuzden cok istiyorum ama uzulursem diye umutlanmakda istemiyorum