elzkys sekiz gün önce sezeryan oldum spinal . Hiç acımıyor desem yalan olur takarken bende hafif yanma oldu biraz acıdı uyusturmadan odada takıldı bana çıkartırken kanamam vardı afedersiniz kanla kanın akışı ile insan pekte birşey anlamıyor . Beni zorlayan idrara çıkarken oldu ilk iki üç idrarda yanma oldu sondadan dediler. Şimdi ise hiçbirini hatırlamıyorum sadece bebeğime bakıyorum. Hiç biri dayanılmaz değil korkma hicbirseyden herşey güzel olacak de ve gir doğumuna 🙏🌺