Selam herkese 💕 İlk doğumumdu çok korkuyordum. 16 ağustos kontrole gitmiştim doktor 4 cm açılma var yatışını yapmam lazım deyince nasıl korktum titredim anlatamam😵 3 de yatışım yapıldı açılmam ilerlemiş fakat sancım yoktu suni sancı bağladılar saatler geçiyor ama sancı gelmiyordu açılma git gide ilerliyordu saatlerce böyle sürdü. Akşam doğuma 2 saat kala sancılar başladı ıkınmalar geliyordu duramıyorum artık kızıma kavuşmama az kalmıştı 9 saat boyunca uğraştılar 2 saat kadar yürüyüp nst bağlanıp ıkınma yaptırdılar bebeğin geldiğini söyleyip makasa yatırdılar 5 dk sonra 23.53 de minik mucizem kucağımdaydı🌸❤️❤️❤️ Rabbim herkese sağlıklı,sıkıntısız,kolay doğumlar nasip etsin inşallah çok farklı değişik duygularmış şimdi kucağımdan inmiyor 🤭🌝