hafsa2020 Değişir.Kayınvalidem ikisini de normal vaktinde doğurmuş.
Arkadaşımın bebeği gelişimş tamamlamış şekilde 40 haftalık gibi ama 35+6 da doğdu.(şimdi 5 yaşında)Sancıları başladı suyu geldi,kanala inmeyip makat geliş olunca bir de kakasını yapınca sezeryana aldılar.
5 aylık bebeği olan bir başka arkadaşım da 39. Haftasında doğurdu.
34.haftadayım, oğlum baş geliş.Gelişim 37 haftalık,karnım inmiş.Başı kanalda, kanala girmemiş ama tam sınırda dedi doktor.2 veya 3 haftaya doğumu bekliyor doktorumda ebeler de.