BayMel Kızlar 14 haftalık gebeliğim var ve bebeğimi sol tarafımda hissediyorum sol tarafta olunca kız mı erkek mi oluyor doktor henüz cinsiyetini söylemedi çok merak ediyorum yorumlarınız nelerdir 😊
Sekerbebekkk BayMel normalde sol kız sağ erkek derler ama ben solda taşıyorum oğlumu çok inanmamak lazım böyle şeyleree😇
BayMel _mir_6547 benim ilk çocuğum kız olsa erkek olsa aynı heyecanı yaşarım da eşim hep kız olsun istiyor sırf onun için kız olsun isterim Bnde
_mir_6547 BayMel sağlıklı olmasi önemli Ama insanin kızı oldugunda erkek evlat ister erkek olursa kiz ister bence bu herkes icin geçerli İki duyguyuda tatmak ister