Oelrlrkmemdmd bende de oldu canım akşama doğru dahada şişiyordu kızarıklıkta vardı artık üzerine basarken ağlıyordum inan enfeksiyon çıktı kanda ayaklarının altına yastık koy uzat yukarıda kalsın ayakların, buzda yapabilirsin şiş yerlere buzu bi havluya sarıp