Anneadayi1
Hmm anladım , şimdi benim kullandığım size iyi gelir mi bilmiyorum çnkü herkesin eksikliği farklı ben 21+1 deyim . Ekstra kan ilacı ve d vitaminide kullanıyorum ama ekstra da multivitamin alıyorum size yazdığım markayı kullanıyorum ama güzel bir araştır sende başka kullanıcı yorumlarıda güzel doğumdan sonra kullananlarda var