_ipek_Ayaz_ Kızlar Ben tüp bebek ile hamile kaldım şimdiye kadar ağda yapmaktan korktum 6 aylık oldum şuan artık ağda yapmak istiyorum ama korkuyorum tüp bebek ile hamile kalanlar ağda yaptı mı özel bölgeye
CananDuru _ipek_Ayaz_ tüp bebek ile agdadan korkmanız arasındaki bagı anlayamadım. Tüp bebekbile hamile kalanlar agda yapamaz diye birsey duymadim ben hic
zamaneannesi80 _ipek_Ayaz_ bende tüp bebekle hamileyim canım 12. Haftadan beri ağda yaptırıyorum şuan 27. Haftadayım bugün gidecem hatta 😂
Hilalduru _ipek_Ayaz_ bende tüp bebekle hamileyim ağdamı yaptırıyorum hatta geçen hafta yaptırdım 37 haftalıkken ağdanın bebeğe bi zararı olmaz ki
doee2022 _ipek_Ayaz_ tüp bebekle hamile kaldım. Tüp bebek tedavisinden önce de tedavi sürecinde de hamileliktede hep ağdaya gittim. Ama uzun süre olmuş ağdaya gitmeyeli sen ona bişey diyemem canın yanabilir
berceste5155 _ipek_Ayaz_ tüp bebekle ikiz hamile kalan bir arkadaşım hamilelikten öncede ağdaya gidiyordu ve hamilelikte de devam etti
_ipek_Ayaz_ Gitmeyen bir benmişim Desenize🤭 Sıkıntı olur kendimi kasarsam bebek kasılır diye korkuyordum lazerliydim normalde 3 aya kadar rahat ettim ama sonrasında çıktı ama korktum gitmeye O zaman başlim bende Çok teşekkür ederim 🙏🥰
Cdem21 _ipek_Ayaz_ ben normal hamile kaldım aldım ama benim 5 haftalıkken ağdandan sonra kanamam oldu doktor kendini kasmış olma ihtimalin yüksek yapma dedi ondan bu yana 23 haftalık oldum daha da yapmadım geçen hafta bi deniyim dedim oda kötü oldum yapamadım kaldı jiletle yola devam
Citlenbik _ipek_Ayaz_ iki gebeliğimde de sürekli ağda yaptırdım hatta ilk aylarda düşük tehditi de yaşadım doktoruma sordum dışardan ağda ne yapabilir ki nazik ve yavaş yavaş alındıktan sonra hiç bir sorun yok sadece temiz olmasına dikkat edin özel kişisel ağda açtırtın