Dnzdmr92 bende kahvesiz duramayan bir insanım , ama doktorum bebeğin kalp atışını hızlandırıp kalbinin durabileceğini söyledi . Normal insanlara göre daha hızlı atıyormuş . Günde 1 tane iç çok istiyorsan dedi . Ama ben bunu duyduktan sonra hiç içmedim