Sumeyyye teşekkürler. Evet biliyordu belirttim hamile olduğumu. Ama hala hareket hissetmedim. Pek takilmakta istemiyorm ama insan ister istemez takiyor. Birde normalde cok cabk acıkırdım. Sabh erken kahvalti yapmama ragmen yeni yeni az aclik hissediyorum. Rahatszligmdanmidr o da bilemedim. :(