2 ablam da yaşadı bunu ve protein kaçağı yani preklampsi tansiyon yüksekliğine bağlı olarak ortaya çıkan bir durum bebeği kaybetmeye kadar giden ciddi bir durum som haftalarda son derece tansiyon a dikkat edilmesi gerekiyor 13 14 olduğunda direk doktorunuza gitmeniz gerekiyor ablam pandemi de bu yüzden erken doğum yaptı 33+4 de doğum yaptı bebekleri kaybetmemek için hemen seEryan alındı ikiz di çok şükür kurtuldu, diğer ablam bu sebepten bebeğini kaybetti 8 aylık iken , doktorunuzla konuşun ve ciddi bir durum varsa da hemen gözetim altına alıyorlar zaten bildiğim kadarıyla böyle