Ben biberon nuk cam biberon aldım anne memesine yakın ama bebeğim süt sağma pompamın biberonunu daha çok sevdi 😅 emzik chicco ve bibs aldım ikisini de beğenmedi çok pahalı bir şey almayın. Vücut losyonu, şampuan ve bebek yağını mustela aldım şu anlık memnunum