Merhaba, zaten bebegin neredeyse tüm hareketlerini hissediyorum. Ama bugün 23+3 resmen durmuyor, ve sürekli rahmine baskı yapıyor, tam rahim kısmıma vuruyor sanki sürekli. Gercekten canım cok yanıyor, yaşayan var mı ? O kadar alta vurması orada hissetmem normal mi sizce ?