eyoli Kızlar enfeksiyon olup da aşırı halsizlik yaşayan var mı ya da enfeksiyon halsizlik yapar mı ? Ben nefes almak da bile zorluk çekiyorum o derece halsizim
Didemesut eyoli bende de çıktı aşırı yorgun ve halsiz oluyorsun. Ama geçiyor zamanla bir iki hafta demeden geçer telaşlanmayın
Seyma0323 Benimde kanımda ve idrarimda enfeksiyon çıktı şu an antibiyotik kullaniyorum ve acayip yoruluyorum her adımda.. tek değilsin canim🙏 insallah tez zamanında geçer
eyoli Seyma0323 Bana da antibiyotik verdi doktor bitmek üzere bir iki tane kaldı inşallah işe yarar. Tansiyonum da düşüyor sanırım sende de tansiyon sorunu var mı canım
Seyma0323 eyoli canim tansiyon gebelikte düşmek sıkıntı değil çıkması tehlikeli 🥰 benim bir kaç sefer yüksek çıktı şimdi normal çok şükür. Düşük olsunda yüksek olmasın canim
Smmyyy eyoli hangi antibiyotiği verdi acaba bende de hem kanda hemde idrarda enfeksiyon çıktı tansiyonum da 6/4 cikti
Serap0416 Yapar. Vajinal temizliği batikonla yapabilirsin o da etkili enfeksiyonu temizler ve engeller. Benim oldu aşırı olmadığı için batikon kullandım 3 güne geçti. Antibiyotik gerek kalmadı. Bilginiz olsun doğal temizlik hamilelikte batikon çok etkili
eyoli Serap0416 Benim enfeksiyon öncesinde de vardı çok yoktu diye ilaç vermedi ama bu sefer bayağı yüksek çıktığı için antibiyotik verdi