Doğum yapacağım hastane başka fotoğrafçı kabul etmiyor, stüdyo ekremin fiyatları da oldukça pahalı hatıra kalması için fotoğraf hikaye istiyorum ama doğumdan daha fazla fiyat çıkartıyolar şaka gibi 🥲 Anlaşan ve tabsiye eden var mı? Ona göre düşüneceğim 🙃